Вивчення особливостей та потреб бізнесу

Ми аналізуємо специфіку Вашого бізнесу, щоб підібрати найбільш ефективні запити. Чим докладніший аналіз, тим ширше коло ключових слів. Це дозволяє залучити на ваш сайт більше відвідувачів.
Також ми досліджуємо сайти конкурентів. Вивчення стратегії просування сайтів дозволяє виробити свою тактику, щоб меншими витратами обійти конкурентів в пошуковій видачі.

 
 

Підбір запитів для просування сайту

Перелік запитів формує «семантичне ядро», необхідне для просування сайту. У ході формування «ядра» ми враховуємо різні показники: технічний рівень сайту, вік сайту, місце в пошукових системах, бюджет кампанії, короткотривалі та довготривалі цілі та багато іншого. Ми проводимо сегментацію ваших потенційних клієнтів і аналізуємо способи, за допомогою яких різні типи споживачів шукають продукт. Визначаємо їх мотиви і поведінку, щоб грамотно адаптувати контент сайту під цільові запити.
При підборі «ключів» за основу береться статистика Google. На виході отримуємо тематичні групи запитів і список сторінок, які будемо просувати за ключовими словами. Мова йде про існуючі сторінки і нові, які необхідно створити. Ми погоджуємо «семантичне ядро» і реєстр сторінок із замовником і коригуємо списки, враховуючи маркетингову стратегію вашої компанії.
Такий комплексний підхід до просування дозволить сайту надалі залучати більше потенційних клієнтів і приносити більше прибутку замовнику.

 
 

Технічний аудит

Це важливий етап пошукової оптимізації. У вас можуть бути відмінні тексти на сайті, але через помилки або недоліки технічного характеру сайт не буде коректно індексуватися (оброблятися) пошуковими системами.
Ми вивчаємо сайт на предмет помилок у програмному коді, щоб адаптувати його під сучасні алгоритми пошукових машин. Технічна оптимізація сайту дозволить підняти ваш сайт в топ і привести до вас реального покупця послуги/товару.

 
 

Оптимізація сторінок сайту

При оптимізації сторінок ми орієнтуємося на специфіку пошуку та сприйняття інформації відвідувачем сайту. Реальність така, що сучасна людина більше не намагається ретельно розшукати щось в інформаційному шумі.
Оптимізація сторінок – це не тільки тексти. Необхідно подавати інформацію багатоканально – на сторінках рекомендується розміщувати тематичну інфографіку, відео, фото, текст, графіки, діаграми та інші елементи, що несуть корисні месиджі для користувачів. Вони враховуються пошуковими системами як позитивні чинники і в результаті впливають на підвищення позицій вашого сайту в рейтингу пошукових систем.

 
 

Підготовка технічного завдання по просуванню

На основі проведеного дослідження ми складаємо технічне завдання (ТЗ), в якому містяться етапи оптимізації сайту. Після узгодження з замовником ми приступаємо до роботи. Бюджет кожної кампанії є індивідуальним і розробляється на основі ТЗ, згідно до цілей вашої кампанії.

 
 

Моніторинг відвідуваності сайту і конверсії

В ході пошукової оптимізації ми аналізуємо ефективність запитів, за якими потенційні клієнти приходять на ваш сайт. Стратегія просування коригується протягом кампанії – ми відсікаємо зайве і концентруємося на працюючих запитах. Постійний моніторинг видимості сайту і сторінок, оперативність у зміні стратегії дозволяють підвищити конверсію (перетворення) відвідувачів у клієнтів
Ми визначаємо відсоток конверсії, орієнтуючись на ті корисні дії, в яких ви зацікавлені. Це можуть бути не тільки покупки, але і завантаження матеріалів з сайту, реєстрація на сайті, підписка на розсилку і т.п. Ми стежимо, як змінюється цей показник для того, щоб підвищити ефективність сайту і добитися високої конверсії потрібних вам подій.