Кожен бренд прагне вибудувати зі своєю цільовою аудиторією тривалі відносини, а це, в умовах конкурентного оточення, вимагає не тільки випуску висококласної продукції, а й емоційного впливу на споживача. Враження цільової групи від пропонованого товару / послуги буде набагато позитивнішим, якщо в візуальні послання бренду включений рекламний персонаж. Унікальний корпоративний персонаж зробить будь-яку рекламну кампанію яскравою, зачепить увагу глядача, викличе імпульс, що спонукатиме до придбання. Ми пропонуємо послугу зі створення бренд-персонажів - виразних образів, які ефективно позиціонують компанію, сприяють розширенню цільової аудиторії та просування товару на ринку.

 

Його популярність, як повноправного героя брендбуків зростає щорічно. Сучасні компанії, які прагнуть стати ближче до аудиторії, завоювати її лояльність, все частіше вдаються до допомоги незвичайних героїв, створених художниками, маркетологами та рекламістами.

 

Фірмові персонажі дозволяють привернути увагу споживача до реклами як до цікавої історії, але водночас допомагають запам'ятати бренд, в рекламній кампанії якого використовується персонаж. Розробка персонажів для використання в рекламних кампаніях будь-якого рівня допоможе справити позитивне враження на споживачів.

 

Створення персонажа дозволяє персоніфікувати бренд та є частиною рекламної стратегії, підпорядкованої маркетинговим цілям компанії. Рекламний герой грає роль посередника в комунікаціях компанії з цільовою групою. Харизматичність та зовнішня привабливість персонажа миттєво проектується споживачем на рекламну компанію, в результаті чого вона набуває свого «обличчя», історії, характерних рис. Її продукція - це вже не безмовні товари поміж дентичних. Це продукція, що викликає у споживача позитивні асоціації та бажання придбати - саме завдяки фірмовому персонажу.

 

Якщо ви хочете замовити персонажів для своєї рекламної кампанії, гри, сайту або будь-якого іншого носія, вам безумовно слід продумати тип, стилістику та виконання. Ми із задоволенням підкажемо, як використовувати навіть найбільш мультяшних персонажів в найсерйозніших рекламних кампаніях.

 

Функції корпоративного персонажа:

В процесі розробки рекламного персонажу нашим першочерговим завдання при розробці фірмового персонажа є правильне визначення цільової аудиторії. На даному етапі ми створюємо портрет споживача. Ми визначимо, якими якостями він володіє, чого чекає від пропонованої продукції або послуги. Перш ніж приступити до роботи над візуалізацією образу рекламного героя, потрібно зрозуміти, до якого типу він буде належати. Фірмовий персонаж повинен відповідати концепції позиціонування, унікальній торговій пропозиції бренду.

 

Наступний етап створення рекламного образу передбачає вибір комбінації кольорів, ситуацій розміщення персонажу компанії. Надалі ми працюємо з зовнішнім виглядом героя. Погодьтеся, смішне та миле звірятко буде виглядати не так, як мужній і сильний супермен. Наприклад, якщо ваш персонаж уособлює симпатію, доброту і привабливість, уникайте гострих кутів, строгих ліній і форм, контрасту кольорів. Особливу увагу ми приділяємо правильно підібраному співвідношенню параметрів рекламного героя, яке допоможе визначити, як буде виглядати його тіло в різних позах, також це може стати в нагоді при створенні 3D-моделі образу. Щоб передати емоції та характер персонажа, потрібно попрацювати над його мімікою та рухами, продумати жести героя. Коли основна частина роботи над створенням фірмового персонажа позаду, потрібно подумати про дрібні деталі. Вони надають унікальності та індивідуальності образу героя. Можна зобразити персонажа з яким-небудь предметом, пов'язаним з пропонованим товаром або створити кілька образів для реклами окремого виду послуг або продукції.

 

Персонаж компанії найчастіше розміщується на упаковці товару, використовується в логотипі фірми, присутній в товарному знаку, на рекламних матеріалах, фірмовому одязі та сувенірній продукції.