Ви впевнені, що ваша торгова марка є брендом?

Останнім часом слово “бренд” перейшло із термінологічного словника маркетологів в повсякденну лексику споживачів. До будь-якої назви компанії чи продукту стало звичним вживання поняття бренду. Чи є це доцільним? Бренд — це образ, уявлення, спогади, які живуть у головах людей, а в момент купівлі спонукають до дії. Бренд не виникає разом з отриманням першої партії готової продукції, чи першим користування новою послугою. Бренд - це не лише наявність сайту, візиток чи фірмового одягу. З його допомогою можна створити саме ті асоціації у клієнтів, яких ви прагнете, та завжди буде вигідно відрізняти вас від інших схожих пропозицій на ринку. Він дозволяє виокремити вас серед конкурентів, відрізнятись і зберігати своє унікальне обличчя.

 

Лідером ринку є той бренд, який першим увійшов у свідомість людей, а не той, який першим вийшов на ринок.

Що було першим — бренд чи брендінг?
Якщо бренд - це ім'я, символ або знак, який вирізняє продукти різних торгових марок, то брендинг - це комплекс заходів з просування бренду, створення міцного емоційного зв'язку з цільовою аудиторією, який опирається на актуальні цінності торгової марки. Результатом вдалого брендингу є створення цілісного образу продукту відповідно до бажань та потреб споживачів. Брендинг - це процес просування бренду на ринок з розумінням емоційних зв'язків бренду з вашими клієнтами.
 
 

Результатом брендингу буде очікувана ефективність: 

  • 1

    Ідентифікація. Бренд допомагає швидко впізнати товар, формує сподівання, якого роду товар або послуга продається під цим брендом.

  • 2

    Спонукання до дії. Живучи в головах людей, бренд підштовхує до купівлі, опираючись на ті уявлення, які вже існують.

  • 3

    Гарантія. Бренд створює впевненість в якості товару, незалежно від місця продажу.

  • 4

    Індивідуалізація. Бренд підтверджує уявлення спостерігача про самого себе або демонструє його імідж оточуючим.

  • 5

    Підвищення капіталізації та можливість отримувати вищу прибутковість.

 

 

GOLD WEB створює налагоджену систему цінностей для вашого бренду з розрізнених елементів.

Ми переконані, що побудова бренду — це не серія ізольованих процесів, а повноцінна система з п'яти дисциплін. Для створення стійкої конкурентної переваги ми виокремлюємо та об'єднуємо їх в унікальну систему шляхом створення відмінності, взаємодії, інновації, визнання та розвитку.

В результаті багаторічного успішного досвіду розробки брендінгу для наших клієнтів, ми виділили основні процеси побудови та управління брендом.

В процесі роботі ми знаходимо потрібну інформацію, щоб вирішити наступні завдання:

дослідження конкурентів на вашому ринку, на який ми виводимо новий бренд .

зрозуміти, як задовольнити потреби цільових аудиторій .

розробка дизайну логотипа, який буде служити графічним втіленням ідеї бренду.

продумати всі деталі фірмового стилю, який можна буде вдало використовувати на різних носіях та служитиме інструментом запам'ятовування на сувенірній продукції, спецодязі, акциндентній продукції, медіа продукції, в дизайні упаковки та інше.

створити вербальні складові бренду: розробка слогана, який легко запам'ятовується та викликає потрібні асоціації, формулювання зрозумілої місії команії, які відображатиме основні цілі існування продукту.

створити сайт, який стане інструментом присутності та просування бренду в інтернеті.

визначити та сформулювати позиціонування, яке відрізнятиме ваш продукт від пропозицій конкурентів та повідомлятиме про всі його переваги.

розробимо брендбук, який стане гарантією уніфікованого використання всіх елементів фірмового стилю. У брендбук буде включено опис основних елементів бренду — зміст, особливості, індивідуальність, цілі, філософію. Також в брендбуці ми дамо ключові акценти стилістики звертання до аудиторії в базових каналах комунікації. Брендбук систематизує всі нюанси та особливості, дасть цілісну картину бренду.

створення назви (неймінг), яка найкраще відображатиме суть пропозиції бренду, буде легко запам'ятовуватись та вигідно використовуватись у різних каналах комунікації. Чи можна розкрутити бренд тільки однією назвою? Невдала назва — важкий якір при створенні бренду, а хороша — чудовий каталізатор. Якщо ім'я вашого бренду надійно закріпилось, ви можете рухатись до наступної контрольної точки. Якщо ж ні, то ми створимо назву для вашого бренду, яка буде:
1. відрізнятись від конкурентів.
2. складатись з чотирьох або менше складів.
3. логічною і природньою.
4. легкою в написанні та вимові.
5. підходити для “обігрування” та вдалою для використання в рекламі різного типу.

Почніть сьогодні, щоб про вас не забули завтра!

Брендинг - це непростий шлях і пройти його без повного розуміння бізнес-процесів, деталей, особливостей, нюансів, переваг свого продукту неможливо. Цілком ймовірно, що в процесі брендингу у вас можуть виникнути нові ідеї щодо покращення свого продукту, адже ми сформулюємо високі стандарти, яким повинен буде відповідати ваш бренд.

Будь-який бренд створюється спільнотою. Не спільнотою всередині комапанії, а її партнерами, постачальниками, інвесторами, клієнтами та навіть конкурентами. Це повноцінна система, в якій ви постійно щось даєте і хтось постійно дає щось вам. Потрібно контролювати цей процес, щоб бренд розвивався в обраному напрямку.

Результати якісного брендингу:

сформульоване чітке позиціонування та УТП, що дає розуміння ваших переваг перед конкурентами
збільшення лояльності до продукту навіть у несприятливих ринкових умовах
отримання чудових передумов для формування кращої впізнаванності, популярності і в кінцевому результаті вищого прибутку
 
простий поцес прийняття рішення на користь вашого продукту споживачами
побудова міцної команди, яка розумітиме та відповідатиме цінностям, закладеним в вашому бренді.
можливість простого виводу на ринок ваших нових товарів та послуг, та швидкого отримання від них прибутку.
 
Якщо ви хочете переконатись,

що розробка брендінгу з нами — правильний вибір — ознайомтесь з нашим портфоліо успішних брендів.